1614

Ma lattam plakatot. Valamelyik bulvarlapot reklamozott. Azzal a szlogennel, hogy “Minőségi bulvár”. Ez velemenyezesem szerint paradoxon. Vagy a valosag durva elferditese. Errol a minosegi bulvarrol jutott eszembe a Narancs cikke a videki lapokrol, es hogy mennyire igaz a dolog. Mar azok is gyatra bulvarszinvonaluak, akkor a deklaraltan bulvarlapok meg milyenek? Ilyen jelensegek utan mondtuk le a helyi megyei lap elofizeteset: Megvette a konkurrens es mar akkor nagyon gaz szarra lezullesztett masik megyei lap tulajdonosa, es kezdett nagyon ugyanugy kinezni, mint az. Nagy betuk, sok hezag, hogy kevesebbet kelljen irni, es maga a lapban ami betu az is hot gaz dolgok, cikknek alcazott hirdetesek meg ilyenek. Amikor egy egesz oldalas riportot jelentetnek meg “Húsz éve tehénpásztor” cimmel, vagy cimlapsztori az a cikk, aminek az a cime, hogy “Rajzszöget nyelt a gyerek” es sok mas hasonlo, valahogy nem volt kedvunk penzt adni ezert.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *